Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: chiortAz
Data: 2010-01-08 10:13:47
GERBIAMIEJI, KLAUSIMAS BUVO AR GALIMA SUMAZINTI ATLYGINIMA NESCIAJAI
DARBUOTOJAI... visas sis klausimas nesusijes su sodra ir kt :) tiesiog
mergina dirbo uzdirno imonei pinigus o paskutinius men visiskai smarkiai jai
nesiseka, nz kiek tai susije su nestumu, bet alga reiketu mazint nes smarkus
minusas imonei eina, taigi klausimas ar leidzia istatymai mazinti jai
atlygi, ar cia jau skaitysis bloginimas nesciosios padeties ?