Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-10 13:18:45
Aj, nu jo, sorry, grynaveislio lietuvio kuilio gyvenimo bruožas - pyzdinti vienas iš kito, kiek tik sugeba apglėbti rankomis-kojomis? Aš mieliau jaučiuosi būdamas ukrainiečio palikuonis, gimęs ir augęs Lietuvoje, nei koks nors stribas-emigrantas, po 60 metų atšliaužęs iš USA iki galo nustekenti mano gimtinę.
Tu dar ant Gedzimino pavaryk ką nors analogiško, kodėl jis "baltarusiškai" rašinėdavo, ir kas jis per lietuvis.