Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-10 12:47:04
Už gražias akis padidina algą, tada darbuotojas tą "padidintą" dalį pasidalina su darbdaviu (į kišenę - ir šioje vietoje tie pinigia jau nelaikytini darbo užmokesčiu, nes būna skirti ne darbuotojui atlyginti už darbą, o pasidalinti su darbdaviu už jo "geranoriškumą"), ir lygiai taip pat elgiamasi vėliau su pašalpa iš Sodros.
JEIGU gi, padidindamas algą darbdavys nieko atgal iš darbuotojo negauna, tai reiškia tik viena - iki algos padidinimo jis skirdavo tiek pat pinigų tam darbuotojui, tik vokeliuose. O tai yra mokesčių nusukimas, ir lygiai taip pat yra baustinas.

Ar bandysi įdorinėti, kad 2 metus mergiotė dirbo už 800Lt/mėn, o staiga užnėštėjusi tapo vunderkindė-eruditė-darbščiojibitutė, ir staiga ėmė dirbti už 8000Lt/mėn, ir darbdavys laimingas atiduoda iš savo įmoniūkštės tokias babkes ramia širdimi.

Taip, VPMarket lygiai taip pat išpiso visus su savo aklųjų draugijomis, ir vien tas faktas, kad liko nenubaustas - NEsukuria precedento ir kitiems sukčiauti nebaudžiamiems. Jei valstybė nesugeba sugaudyti visų žudikų/prievartautojų 100%, tai dar nereiškia, kad ji neturėtų gaudyti vagių ir parkuotojų ant gazonų.

Taip, gal šiuo atveju tokius "smulkius" žulikus yra lengviau pričiupti ir nubausti, bet tai vien šis faktas, kad juos lengviau pagauti, negali būti rimta priežastimi jų visai negaudyti :))))