Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: ttt
Data: 2010-01-07 23:40:01
Kokiu pagrindu privacios imones direktorius turi kazkam atsiskaitineti
kodel moka tiek ar ne kitiek? Darbuotojas dirba, veikla vykdoma,
direktorius mano kad darbuotojas vertas tu 7000, tiek ir moka, sumoka
visus mokescius.
Ar nera taip kad visi sitie kaltinimai yra isprovokuoti? Ta prasme
darbuotojas ir direktorius pats prisisneka arba isprovokuojamas
prisipazinti kad sukciavo.

Romas Z. has brought this to us :