Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-08 11:36:34
na, kad nepagerinimas tos padeties, tai faktas  :)))) Plius, mamyte gali po kiek laiko viesai pradet raudot ir sakyt, kad privertei nescia, nesiorentuojancia erdveje, moteri pasirasyt pisulka, nes logiskai mastant-kas noretu sutikti, su atlyginimu mazinimu, jeigu gali to isvengti? Tyliai , ramiai-jeigu alga jau senai tokio dydzio ir jos dydis niekam nekelia abejoniu, pasiulyciau gavus alga, siek tiek grazint atgal protingu budu. Mamytei nesumazes ismokos, o pats jausis , kad jos verta alga ismoki. Taciau-tai NETEISETA :)