Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-10 14:41:57
+! apie ką ir šnekam. Manai man NEsuprantamas noras tų žmonių noras pasukčiauti? Taigi labai suprantamas, bet jis netampa man siektinu pavyzdžiu. Aš labai gerai suprantu Oušino norui nukosėti keliasdešimt milijonų pinigų iš kazino seifų. Bet tikrai neišdrįsiu tvirtinti, kad tai LEGALU. Aš labai gerai suprantu naudą, kokią patiria abi šalys, kai prasižengęs vairuotojas duoda kyšį policininkui. Tačiau tai neturi būti daroma.
O dabar diskusija verda maždaug tokiam lygyje: "kyšius duoti legalu ir siektina, nes juk BAUDOS labai didelės". Niekiniai argumentai.