Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-08 15:01:05
Nu blet, atrodo, kaip visi ubagai išlaikytiniai????
Nu panižo, nu eina pas vaiko tėvą, ir suka maklę, kaip jiems visiems trims išgyventi. Jei nesutaria (baška pustaja), eina pas tėvus. Ten netinka - eina pas Sodrą pašalpos "pragyvenimui".
Prieš tai dešimtis-tūkstančių metų KAŽKAIPTAI išaugindavo žmonės savo vaikus, taigi tavo replika - ne į temą. Užteks išlaikytiniaisi būti, nes mes, dirbantys, blet NEPAVEŽAM jūsų visų subinių, kurioms norisi gulėti šiltai, prieš tai niekuo nenusipelnius.

Kaip ir sakiau prieš tai, įstatymo paskirtis - skatinti gimdymą tarp karjerą padariusių moterų (tskant, paprašyti jų eiti pagimdyti truputį, neprarandant SUSIKURTO gyvenimo lygio), o ne visų darštuolių-lochelių sąskaita išlaikyti kiekvieną pagimdžiusią varnelę-kvaišelę.

Darkart galiu pasikartoti, kad mano 2 sūnūs, išauginti iki 9+5 metų tik iš mano vieno algos (ups, Sodra lyg mokėdavo po 90Lt kas mėn vienam vaikui, paskui po 50Lt). Nieko, žinok atrodo gražūs ir žvalūs, badu nemirėm nei vienas iš keturių.

Pabandykit SAVO KOJOMIS gyventi.

Ir baikit kišti tą savo idealogiją apie "nebus kam tautą išlaikyti". Jau _dabar_ nėra kam išlaikyti, nes visi nustekeno, kaip galėjo, o kam neliko - išpyzdino į užsienį. Kuo gali pagarantuoti, kad tavo šeimoje DĖL IŠMOKOS pagimdytas vaikas bus: 1) mylimas; 2) liks arti Lietuvoje ir išlaikyti mus, būsimus pensininkus? Gali kažkuo garantuoti? Nes pagal apyžvalgą spaudos galiu greičiau jau aš pagarantuoti, kad nieko čia neliks, ir tik sulauks 18 metų ir išsinešdins, prieš tai dar papildomai nustekenę supuvusį Sodros fondą.

Tai gal geriau jau dabar rinkitės šmutkes ir pyzdinkit iš Lietuvos, neėsdami pašalpų? Nes matau tendenciją tik kuo daugiau iš kitų prisivogti, o paskui galima bus ir į kitą šalį važiuoti prisivogti.

Fsio.