Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-01-08 23:43:14
Pritariu tik dėl to, kad po 2 metų nėra vaiko kur dėt, nes darželiai nuo 3 m.
Tačiau, kiek žinau, kai kur vaikai jau nuo 8 mėn. į darželius vedami. Matyt, kyšis čia ne paskutinį vaidmenį vaidina.

Dėl Briuselio dar nežinau, čia dar tik perspektyvoje viskas, tačiau nematau didelio skirtumo tarp privataus darželio už
kokius 800-1000 eur per mėnesį Briusely ir ateinančios auklės į namus už kokius 800-1000 Lt per mėnesį Lietuvoje.