Tema: Re: Del nescios darbuotojos ir algos mazinimo ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-10 12:58:18
Vau, kokia argumentacija...
Nesigilinant - eikat kaiman dirbti ir gyventi, ten pigesni butai. O jei norai su galimybėmis prasilenkia - vogti iš kitų tautiečių savo tikslo įgyvendinimui negali būti rimta priežastimi nedusinti tokių žulikų ir nesukišti jų į kaliūzę.

Vėlgi, studentas gali kruštis su apsauga. O dvėsti badu nebūtina, kaip ir minėjau, dešimtis tūkstančių metų nėščios moterys turėdavo ką valgyti ir iš ko pragyventi. Ką, SUNKU be pašalpų? Atsakymą jau parašiau tame pat laiške - mano žmona pagimdė ir užaugino man 2 sūnus, prieš tai nedirbusi, taigi "pašalpos" gaudavusi 90Lt/mėn. Vaikai neatrodo ligoti, žmona labai žvali ir puikiai atrodo. O dabartinė karta - kažkokie trizniai išlaikytiniai.

Ką tu man dar nori paaiškinti?