Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-05 21:09:43
Soriukas, persiprašau. Viską ką rašiau buvo netiesa.
Ką tik perskaičiau nutartį.

Ten nuspręsta, kad senolis nematė ir negalėjo matyt, kas važiuoja antroj
juostoj dėl tą vaizdą užstojančių mašinų ir vistiek iškišo savo fokusą. Ir
dėl to kaltas, nes lindo nematydamas kas yra už mašinų, kurios jį praleido.

Bled, achujenai visiems žinoma situacija. Net tiems, kurie nevažinėja
dvirate TP (berods YVL yra stuburą padėjęs tokioj situacijoj), kai tave
praleidžia, o tas, kurio nematai, ir kuris tavęs nemato nepraleidžia.

ABLomai, nepatingėk bent nutarties galą paskaityt, kiek "nepatingėjo
pamokėt" kainavo ir priteisė teismo išlaidų. 750€. Viskas proto ribose:
teismo posėdžiai, skundų rašymas. Mano galva - teisingumas laimėjo.