Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: MRT
Data: 2019-03-05 23:56:11

> Aha, 750 :D
>
> Tik dar papildomai ir 45K€ reiks susimokėt, o kaipgi, babkės čia visai
> nei prie ko, tikrai:

taigi su nuolaida.. pirmas kartas, trezvas, senolis senas,
pensijike vos 0,397k, mocas irgi biski kaltas..
prase 110k, o priteise tik 50k (5k is draudimo + 45k is senolio)..
cia gaunasi 110k - is senolio 45%, o pats irgi kaltas - 55%
kapavietės sutvarkymas 7964 eurų, bet priteise tik 5k..

greiciau tie draudimai "nuo 2018.11.01" isigaliotu..