Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: ABLomas
Data: 2019-03-04 16:48:12
On 2019.03.04 16:24, Bronco wrote:
> Be to, kelių eismo taisyklės nieko neįpareigoja matuoti kitų eismo
> dalyvių greičio, tiesiog nurodo ką ir kokiomis kryptimis važiuojančio
> turi praleisti, nepriklausomai nuo jų greičio.

Nu ne, čia jau pribūrei.
Paišsikalinėjam?

4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
  - čia šiaip ;-)

5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo
automobilių keliais įstatymą, mokėti Taisykles ir jų laikytis.

  - nenori išverst, kad jei "nesilaikai taisyklių, tai jau nebe eismo
dalyvis"? ;-)

6. Kiekvienas eismo dalyvis turi teisę naudotis keliais, laikydamasis
Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir kitų
įstatymų, Taisyklių ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų, tvarkos
ir apribojimų.

  - nu irgi, būnant kitoj barikadų pusėj galima užsiimt demagogija ir
pradėt skiest, kad net neturi teisės naudotis keliais, jei jau
nesilaikai taisyklių...

<...> ir t.t.t.t.t.

Tai, ką tu parašei - yra praktiškai neigyvendinama (t.y. praleist bet
kokiu greičiu judančią transporto priemonę, nepriklausomai nuo greičio
apribojimų), todėl kontroliuojama kitais punktais.
Matuot kitų dalyvių greičio nereikia, bet suvokimas, kad "jei čia
išlysiu, tai netrukdysiu kitiems" yra vienas iš esminių eismo mieste
elementų. Ir taip, "paklaida" +20km/h ten paprastai įsikalkuliuoja, o va
+40km/h jau nelabai.
Tai jei kitas dalyvis varo pažeisdamas puokštę KET taisyklių, o tu
tikiesi iš jo veiksmų "normos ribose", tai kas yra incidento priežastis,
o kas pasekmė?

Kiek suprantu, dėl greičio viršijimo klausimų nekilo, "ekspertai nustatė
ir pamatavo", tai beveik 90km/h mieste man niekaip neįsipaišo į protingą
greitį, prie kurio reik adaptuotis. O jei sakysi kad čia norma - tai
tada man automatu klausimas - o iki kiek man reik tada prisitaikyt?
100km/h? 200km/h? Kur dar yra normalu, o kur ne?

Einu skaityt Laimio linkų, thx.