Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: ABLomas
Data: 2019-03-04 18:16:52
On 2019.03.04 17:36, Bronco wrote:
> Vėl grįžtam į pradžią. Tai buvo to motociklininko greitis įvykio
> priežastimi ar ne? Jei buvo, kaltas jis, jei nebuvo, kaltas jo
> nepraleidęs eismo dalyvis. Visa kita, kas būtų buvę, jei būtų kitaip,
> yra tik teoriniai pamąstymai.

Buvo.
Visi ekspertai (jei skaitei) draugiškai sutaria, kad nebūtų žuvęs (arba
kaip rašė "eismo įvykio greičiausiai būtų išvengta") jei greitis nebūtų
viršytas.
Atkreipsiu dėmesį, kad klausi "buvo to motociklininko greitis įvykio
  priežastimi ar ne?" - tai dėl šito ir mano, ir ekspertų nuomonės sutampa.

Jei iš žmogiškos pusės - tai jis žuvo nusivožęs nuo moco, iki mašinos
net nedašliaužė. Būtų mažesnis greitis - nebūtų nusiplojęs, nebūtų
žuvęs. Greičiausiai, aišku, kas te pasakys tiksliai, nu bet statistika
taip sako.