Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-04 18:07:41
On 2019-03-04 09:58, Nerijus wrote:
> O tai pusaklis ir britvos nesugebantis suvaldyti pacukas neturejo
> lygiai taip pat pasielgti?
> 	Suprask tas pacukas toliau sau galejo lakstyt atsiputes, nes teismo
> sprendimu jis viska dare teisingai ir nieko nepazheide?

Pacukas galvojo, jog jis puikiai vairuoja motociklą, tą patį pensininkas
galvojo apie savo automobilio vairavimo įgūdžius. Jei kuris nors galvotų
kitaip, jie ten nebūtų susitikę...

O teismo sprendimuose, kiek aš pastebėjau iš papostintų linkų, ten
tikrai nėra tokio teiginio, jog pacukas "viską darė teisingai ir nieko
nepažeidė". Net priešingai, konstatuotas aiškus greičio viršijimas. Bet
už greičio viršijimą baudžiama pinigine bauda, o ne mirtimi, reiškia
tikrai kažkas įvyko ne pagal planą...