Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: ABLomas
Data: 2019-03-05 22:43:01
On 2019.03.05 21:09, Lapinas wrote:
> Ten nuspręsta, kad senolis nematė ir negalėjo matyt, kas važiuoja antroj
> juostoj dėl tą vaizdą užstojančių mašinų ir vistiek iškišo savo fokusą.
> Ir dėl to kaltas, nes lindo nematydamas kas yra už mašinų, kurios jį
> praleido.

Viena iš versijų, kuri net ne visur figūravo.

> ABLomai, nepatingėk bent nutarties galą paskaityt, kiek "nepatingėjo
> pamokėt" kainavo ir priteisė teismo išlaidų. 750€. Viskas proto ribose:
> teismo posėdžiai, skundų rašymas. Mano galva - teisingumas laimėjo.

Aha, 750 :D

Tik dar papildomai ir 45K€ reiks susimokėt, o kaipgi, babkės čia visai
nei prie ko, tikrai:

7- priteisti iš E. O. 10 000 (dešimt tūkstančių) eurų neturtinės žalos
atlyginimo R. T. naudai bei 5 000 (penkis tūkstančius) neturtinės žalos
atlyginimo R. T. naudai, taip pat po 15 000 (penkiolika tūkstančių) eurų
L. T. ir T. T. naudai.

Nu visiškai ne apie babkių melžimą reikalas eina, argi taip galėtų būt...