Tema: Re: Kaltas/nekaltas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-04 17:58:06
On 2019-03-04 17:32, MRT wrote:
> O teismai patinka.. viska isnagrineja.. kaltas A..
> dar kart - kaltas B.. trecia karta gal visgi butu kaltas A+B ?

Matai, tam ir yra kelios instancijos, kad taisytų žemesniųjų klaidas.
Visko pasitaiko ir teismuose ir nebūtinai iš blogos valios.

Gyvenime dažniausiai nebūna akivaizdžių "blogiukų" ir akivaizdžių
"teisuolių", o teismui baudžiamojoje byloje, visgi, tenka nustatyti
konkretų kaltininką.

Čia žinai, kaip išprievartavimų bylose, ale "ji ėjo su mini sijonu pro
mane sutemus jau antrą kartą ir mane taip išprovokavo". Daugelis
pagalvoja "na taip, protingai prievartautojas šneka, jei šita šliundra
nesivalkiotų naktimis po rajona su miniaku, tai jis jos neprievartautų".

Na, bet prieš leisdami sau taip primityviai mąstyti, užduokime sau
klausimą - ar įvykio auka gali būti dėl to kalta? Nejau, mini sijono
dėvėjimas automatiškai reiškia išprievartavimą, o greičio viršijimas,
jog tave nepraleis važiuojant pagrindiniu keliu? Vargu bau.

Aš jei atsiriboju nuo teisės, tai man irgi iškart ateina paprastos
mintys, ale "debilas kelių gaidys ir pats užsimušė ir vargšą pensininką
pakišo", na bet aš negaliu sau leisti mąstyti vien emocijomis.