Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-21 15:58:33
1/21/2016 08:11, AurimasBar rašė:
> tai be abejo valstybė tikisi, kad pabaigęs nemokamą aukštą mokslą
> sukursi daugiau nei į tave investavo. Kodėl ant 0 turėtų būt? ir taip
> nuo europos 20m atsiliekam..
> kodėl tada pačiam teisinga, kad pinigus, kuriuos už tave sumokėjo
> valstybė univėrui neduoda tiems kas nestoja mokytis? jų tėvai gal dar
> daugiau mokesčių nei tavieji sumokėjo.

> O ką reiškia "valstybė investuoja"? Valstybė tuos pinigus juk iš manęs
> ir šimtų kitų surenka, vienam nedamoka, kitam permoka, bet vidutiniškai
> išeina ant nulio. Nori pasakyti, kad 12 mano mokyklos metų ir 5 mano
> [...]

Nemokamą aukštą mokslą - čia kas tokio? Už jį sumokėta mano tėvų
mokesčių, o kadangi taip galėtų sakyti kiekvienas, yra atranka egzaminu
pavidalu.
O kad sukurčiau daugiau, nei į mane investavo kažkoks dirbtinis darinys,
kaip valstybė, ji bent jau neturėtų trukdyti man daryti tai, kur aš
manau, kad galiu sukurti.