Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: moxas
Data: 2016-01-17 21:29:09
taip, cia prevencija, Pvz kodel 0.4 o ne 0.45 promiliu? O kodel ne 0?
Jei yra kokia nors psichika veikianti medziaga, stengiasi ivesti
draudimus, kad tos medziagos vartotojas nekeltu gresmes (tiesiogines ir
netiesiogines) sau ir aplinkiniams (todel kartais netgi yra baudziami
girti viesoje vietoje).
Siaip klausimas. Kodel iskelei si klausima? Jei negali gyventi be
kazkokiu tai preparatu, visus juos gali gauti su receptu.
Gal paaiskinsi, kas yra "sutrikes adaptacinis mechanizmas"? BMV
nevairuoji kartais, nes simptomai panasus.