Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-01-18 18:03:52
    Nes dubasinimas iš kojytes kenkia kitam žmogui tiesiogiai, o vartojimas
tiesiogiai nekenkia, o tam tikrais atvejais, protingai tą darant, nekenkia
visai niekaip. Todėl ir eina kalba ne apie narkotikus medicinine ta žodžio
prasme, o apie psichodelikus. Leidimas vartoti narkotikus, iš tiesų,
stipriai pavojingas, bet psichodelikai, kaip kol kas pastebėjo tik vienas
pašnekovas, yra visiškai kita grupė medžiagų, tačiau visuomenei jie
asocijuojasi su "narkotikais".
    Leiskite daryti žmogui ką jis nori, kol jis nekenkia kitiems. Prevencija
turi būti protinga, o ne paranojiška.