Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-01-18 17:37:29
       Plius kokie 6-8 psichoterapeutai per tą laiką su labai įvairiais
rezultatais, kurie daugiausia apsiribodavo vaistų skyrimu ir laikinu
pagerėjimu (galbūt placebo efektas) arba nuliniu efektu ir tam tikrais
pašaliniais poveikiais. O kai nulipti nuo vaistų, tai pečiais trauko, atseit
pirmąkart girdi, kad tokie simptomai nulipimo būtų nuo jų skirtų "itin
saugių vaistų", o interneto paskaityti tingi, nemoka ar nesugeba... Bet tema
ne apie tai, o apie tai, kas buvo pirmame poste parašyta, su medicininiais
aspektais aš jau kaip nors pats išsiaiškinsiu rašydamas atitinkamuose
forumuose ...