Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: moxas
Data: 2016-01-17 21:16:28
Bleeee, tikrai nebusiu popiliarus.
Ne medikas, bet..., noti pasakyti, kad tie, kurie prisiryja ketamino,
LSD, DMT, DXM klubuose taip gydosi? Nuo ko?
Jie pradeda geriau suvokti pasauli - kuri? ta, kuri jie patys sau sukuria?
"...Psichodelikų vartotojai, ...paprastai yra kur kas labiau
atsakingi..." da nu nx. Tu skiri, kaip pats rasai, "euforizuojanti" nuo
turbut "neeuforizuojancio". Apie morfiju nekalbam.

atvirai atsakyk: nori atvirai kaifa daudyti ir nurasyti pasekmes ant
"neteisingai pasiulyto gydimo seanso" ar realiai issigydyti?