Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-01-18 11:04:37
On 1/17/2016 9:04 PM, moxas wrote:
> P.S. konreciai i klausima:
> su savo kunu ir savo samone daryk ka nori, tik kad tavo "analizes"
> (taves ir tavo vitasminu poveikio) niekas nematytu, nauzuostu,
> napajaustu, nepamatytu ir t.t., t.y. neturetu jokio kontakto su tavo
> tavo laisves polekiais.

	O ash nenoriu, kad jis su savo kunu daryti kas jam patinka.
	Kodel?
	Ogi todel, kad tai MAN kainuona dideles babkes.

	Kiek kainuoja kokio narkomano "ishkrapshtymas" ish komos, ir po to
sekanti gydymas? Mums visiems tai kainuoja. Geriau kokia bobute 100 metu
senumo, brangiais vaistais pagydytu. Gal bent kazkokia nauda butu
visuomenei.

	N. M.

	P. S. Nebent butu galimybe, kad tokie "eksperimentuotojai" pasiraso
kazkoki popieriu, ir po to pas juos net greitoji nevazhiuoja, jei kas
atsitinka. Tegul dvesia. O jei reikia vaistu kokiu ar brangaus gydymo,
tai tegul patys moka "pa polnoi programe".