Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-20 01:18:18
1/19/2016 16:55, tas kurs virshyja rašė:
> Galbut daktaras pats is savo spinteles kazko paragavo...

Tu, aišku, nei rūkantis, nei kavą/arbatą geriantis, nei alkoholį
vartojantis, nei kokius papildus vartojantis. Ir apskritai, tavo
organizme nėra endogeninių psichotropinių medžiagų. Tiesiog
robotas-kompiuteris be emocijų.
Iš kur toks žmonių siauras mąstymas? Ar bent susimąstei, pagal kokį
principą šiais laikais naujai atsirandančios medžiagos priskiriamos
baisiajai "narkotinių" medžiagų grupei, į kurią ir patenka visi neseniai
atsiradę psichodelikai? Ar žinai, kad vieną dieną "narkotiku" nebuvusi
medžiaga kita diena gali staiga juo tapti? Va sugalvos kada nors
paskirti alkoholį "narkotiku" (ko, iš esmės ir reikėtų), ir gausis, kad
kokių 80 procentų gyventojų yra narkomanai, dažniau ar rečiau vartojantys.