Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-17 21:15:26
1/17/2016 20:47, moxas rašė:
> kaip as nekenciu komentu stiliuje "nepatinka cia, py*dink i Rusija",
> bet...
> Nesvarbu, kad koks apsidalbasines boheminis inteligentas, nukapojes
> galva kompanjonui aiskins, kad ta darydamas jautesi visiskai puikiai ir
> tai buvo tik performansas, kurio eiliniai mirtingieji suprasti nesugeba.
> Ir patikek, visi jie aiskins, kad tai ju teise i israiska.
> Griztant i mano nemegstamiausia atsakumo stiliu, turi pasirinkima -
> Olandija (siek tiek, bet kontroliuojama), arba Kirtimu Romu taboras
> (visiska minties laisve).

Kitaip sakant, čia tiesiog prevencija galimų pasekmių? Vadovaujantis tą
logika, prevenciškai beveik viską galima būtų uždrausti, kodėl tik
selektyviai tam tikrus dalykus?
Galbūt visgi tada būtų tikslas ne suversti visas šias medžiagas į vieną
grupę "narkotikai" (tai yra subjektyvi medžiagos poveikio ir pavojingumo
neatspindinti sąvoka), o diferencijuoti į tas, kurios gali sukelti
tokias pasekmės, ir kurios, priešingai, jų nesukels dažniau, nei tą
padarytų blaivas žmogus. Kokiu pagrindu tuomet draudžiamos empatogeninės
medžiagos.
Suprantu, kad įstatymai pritaikyti ne atskiriems asmenims, kurie turi
skirtingą požiūrį į situaciją, bet visumai. Na o ką daryti atskiriems
asmenims, kodėl jiems nėra sudarytos sąlygos užsiimti ta veikla, kuri,
tikėtina, kad ne tik jiems patiems maloni ar naudinga, bet garantuotai
būtų naudinga ir mokslui.
Visgi, grįžkime ir prie teisės šiek tiek. Ko aš dar negaliu daryti su
savo kūnu? Jei aš linkęs sirgti tam tikromis psichikos ligomis (nors aš
nesutinku, kad tai yra ligos, tai yra sutrikęs adaptacinis mechanizmas),
ar mane reikia iš karto prevenciškai "uždrausti" nužudant, uždarant į
kalėjimą ar gydant? Polinkį "sirgti" šiomis "ligomis" galima nustatyti
pagal genetinę analizę, nes dalis jų paplitusios šeimose. Kitaip sakant,
grįžtam prie Hitlerines Vokietijos ir įteisiname eugeniką, norėdami
išauginti tobulą arijų?