Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-01-18 15:50:19
    Rūkymas yra kenksmingas, ir jie tą aiškiai supranta, bet jie aiškiai
supranta ir tai, kad pats gyvenimas yra kenksimingas, ir kad neišvengiamai
visi, ir patys sveikiausi, ir patys ligočiausi, mirsime. Ir dalis pasirenka
galimai trumpesnį gyvenimą, bet malonesnį atskirais momentais.
    Ką reiškia tas "saugoti nuo savęs paties"? Vadovaujantis šiuo saugojimu
galima apskritai bet kokį žmogų uždaryti į psichuškę pririšus prie lovos ir
teigti, kad jis daro sau kenkiančius veiksmus. Kokią teisę turi visuomenė,
kiti atskiri žmonės ar valstybė kištis į asmeninį žmogaus gyvenimą, kuriuo
jis nekenkia kitiems, nors ir galimai kenkia sau? Kur ta teisė paminėta?