Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-01-18 16:01:00
    O man kainuoja galimai tavo ekstremalus sportas, per kurį susižaloji, ar
tai, kad nesigydai savo galimai turimų lėtinių ligų. Šita problema būtų
išsprendžiama didele draudimo įmoka arba mokamu gydymu, jei kas nutiktų,
sutinku. Bet ir sportininkams bei visiems, kas tingi išsitirti ir išsigydyti
bet kokią lėtinę ligą. Net bedančiams ir karioznikams, nes MAN kainuoja
dideles babkes tavo galimai bedantiškumas, apnašuotumas ar karioziškumas ...