Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Fred
Data: 2016-01-17 22:23:30
1/17/2016 21:54, moxas rašė:
> Atsakyk rimtai, dabar rasant esi paputes (po shirkos zmones neraso, o
> koksas perbrangus tau butu)? O gal mediciniskai, relaniumo pavarei?
> pavaryk, kaip tai praplecia analizavimo sugebejimus.
>
> "> O ką reiškia, daryk su savo kūnu ką nori, kad niekas
> nepajaustų/nepamatytų/neužuostų? Juk teisiškai aš negaliu to daryti ir
> namie, kai niekas nemato, nejaučia, neužuodžia<"
> atrodo kaip "bukite geri, atkalbekite mane nuo sito jovalo..."
>

> O cia happy end'as:
>
>  > PS. O va tas bjaurastis kaimynas, galbūt, žaltie, tu skaitai čia,
> [...]
Taip, būtent, beveik relaniumo, tos pačios grupės vaisto, kaip ir visus
15 metų iki šiol beveik kiekvieną mielą dieną. Nelinkiu tau patirti, kas
yra panikos atakų priepuoliai, besikartojantys kasdien, bet, iš kitos
pusės, kas mūsų nenužudo, tas padaro stipresniais.
Tik nesuprantu, kam toks sarkastiškai įžeidiminis postas? Aš juk tavęs
neįžeidinėju dėl to, kad tu galimai burnoje nebeturi jau kelių dantų,
kad keli jų su plombomis ir su plombuotais kanalais? Man gamta
padovanojo mano problemas, ir aš mėginu visais būdais, nekenkdamas
kitiems, savo problemas išspręsti.