Tema: Re: Ar aš galiu daryti su savo kūnu ir sąmone ką tik noriu?
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2016-01-18 17:38:30
    Konstitucijoje, Evaldai, paminėta žmogaus teisė turėti savo
įsitikinimus. Mano įsitikinimu, psichodelinės medžiagos yra labai geras
tiriamasis sąmonės įrankis, jei ne vienintelis tokio laipsnio, žinoma, jei
naudojamas protingai. Ir, priešinai nuo jūsų, aš galiu pateikti didelį kiekį
moksliškai pagrįstų įrodymų šia tema, o ne tik "patrolinti". Greičiausiai,
šiuo klausimu mūsų nuomonės tiesiog nesutampa, ir abu turime teisę į savo
nuomonę.
    O rašyti viešai, kur geriau gydytis ar kur nesigydyti nėra būtina, jus
ir taip turite teisę laisvai rinktis gydytoją, prieš tai pranešti gydytojui,
kad pas jį niekada nesigydysite tikrai nereikia, teisės aktuose tai nėra
numatyta :)