Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: kaiser
Data: 2013-12-05 08:20:31
Na, o dabar pasakyk kad tas ale esspresso to paties Pilypo aparatėlis už
~400 yra ženkliai rimtesnis ir geresnis už tą Senseo, kurio beje
reguliari kaina LT yra 300+, kad jau prie kainos prisirišom. Dėl rimtų
aparatų nuo 1,5K iki N nesiginčiju.

P.S. man jau iš esmės dzin, nes nutariau nei vieno nei kito nepirkti.
Ale kažkaip diorgina kad visi įtikėję kad va tas espresso aparato
"maketas" už 400 tai jau tikras daiktas, o ta "kofevarkė" už 300 tai
visiškas š. Nors realiai tai ten viskas gana panašaus lygio tik šiek
tiek kitaip realizuota. Būtų tos kavos "šaškės" pigios, tai manau ir
pigiausio Senseo kaina būtų dar aukštesnė. O dabar veikia tuo pačiu
modeliu kaip ir spausdintuvų pardavėjai - parduoda aparatus dempingine
kaina, bet po to atsiima per licenzijuotas eksploatacines medžiagas.

--
kaiser