Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: kaiser
Data: 2013-12-04 11:50:41
Jei žiūrėti į piniginę pusę, verta. Nes piguoliai espresso aparatai,
mano supratimu, neturi realių pranašumų apart kapučinatoriaus. Juolab
kad "žaidimo" tiek pat, ar tu dėsi į espresso aparato filtrą kavą ir po
to jį plausi, ar tu dėsi į senseo filtrą ( tai nera "perechodnykas", o
tiesiog paprastai pakeičiama dalis) ir jį plausi. Ir ne, aš nesu
"užsišikęs" pirkti Senseo, tiesiog šiuo atveju argumentai nėra teisingi.
Nebent tu moka kavinuką turi omeny. Tai pastarasis svarstomas, bet su
juo vėl savi niuansai.

--
kaiser