Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: Insane
Data: 2013-12-03 14:21:56
o nera iseitis isigyti ta toki virduliuka, kur vienam aukste dedama kava,
kitam pilasi vanduo. Uzkaiti ant virykles ir jis ten pritraukia kava.. Siaip
as pats kavos negeriu ir nelabai galiu patart, tik pvz Italijoj jie ten visi
tokius turi. Aisku jei svarbu ir kapucino, tai cia ne tas variantas. Nezinau
kaip ir del pacios kavos skonio, gerumo ar dar ko, bet siaip kaip
variantas..
na kaip pvz imetu tik toki linka is fb, tingiu ieskoti kitokio :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=268625726517060&set=pb.151942284852072.-2207520000.1386073257.&type=3&theater