Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: kaiser
Data: 2013-12-03 14:45:16
Žinomas padargas. Kažkada norėjau pirkti, bet po to pagalvojau ar
netingėsiu aš rytais su juo žaisti, nes tik ryte ir tegeriu kavą. O su
tuo aparatėliu, šmaukšt įdedu kavos, įjungiu, tirčius iškrečiu iš
rėmelio ir nuskalauju po kranu. Na maždaug tokia mintis buvo ;) T.y. jis
be priežiūros gali veikti, o tą virduliuką be priežiūros nelabai turbūt
palikti eina. Beje, per kiek laiko normalaus (didelio) puodelio dydžio
"dozę" jis išverda?

--
kaiser