Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: kaiser
Data: 2013-12-04 10:55:19
Klausimas buvo labiau Senseo turėtojams. Gaila, tačiau tokių čia neatsirado.

Tvirtos nuomonės neturiu, todėl čia ir blevyzgoju. Gal kas pakeis 180°,
o gal išvis spjausiu ir toliau "valgysiu kavos sriubą".
Esmė tokia, kad nenoriu per daug brangaus arba labai "terlino" gamybos
būdo. Nes kaip taisyklė, kuo daugiau terlionės, tuo smagiau būna
pradžioje žaisti, tačiau pakankamai greitai tas terliojimasis atsibosta
ir tas žaislas pradeda rinkti dulkes. Man to nereikia. Su Senseo turiu
viziją (nei patvirtintą, nei paneigtą kol kas) kur viskas gana
paprastai, greitai ir su neblogu rezultatu atrodo. Bet jei yra dar
paprastesnis, greitesnis ir gal net pigesnis būdas su geresniu nei
"užpiltinės" rezultatu, tais jis yra labai "velkam". Kol kas kavinukas
realiai svarstomas kaip alternatyva, bet reikia baigti išsiaiškinti kas
ir kaip.

--
kaiser