Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: Insane
Data: 2013-12-03 14:57:23
kaip jau minejau, negeriu kavos ir nezinau kas kaip su tuo virduliuku.. Tik
jo kaina turetu butu nedidele ir veikimo principas paprastas. Kiek laiko
turbut ir sunku pasakyti, bet na uzvirs vanduo, pakunkuliuotu keleta
minuteliu ir kava butu paruosta.. Ten jo saugoti ar stoveti man atrodo
nereikia.
bendradarbis toki turi, savaitgali ryte verdasi namie, tai kazkada minejo,
kad toks virduliukas maloniai paskleidzia kavos aromata po namus :)