Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: eSSas
Data: 2013-12-04 14:55:14
On 12/4/2013 10:55 AM, kaiser wrote:
> Klausimas buvo labiau Senseo turėtojams. Gaila, tačiau tokių čia
> neatsirado.
>
> Tvirtos nuomonės neturiu, todėl čia ir blevyzgoju. Gal kas pakeis 180°,
> o gal išvis spjausiu ir toliau "valgysiu kavos sriubą".
> Esmė tokia, kad nenoriu per daug brangaus arba labai "terlino" gamybos
> būdo. Nes kaip taisyklė, kuo daugiau terlionės, tuo smagiau būna
> pradžioje žaisti, tačiau pakankamai greitai tas terliojimasis atsibosta
> ir tas žaislas pradeda rinkti dulkes. Man to nereikia. Su Senseo turiu
> viziją (nei patvirtintą, nei paneigtą kol kas) kur viskas gana
> [...]

Štai tau būdas. Imi norimo tūrio "turkiškos" kavos virimo inda aka
džiazvą (ta su rankenėle, statoma ant viryklės), įdeti patinkančios
kavos, užpili norimą vandens kiekį ir statai ant įjungtos viryklės.
Sulauki, kol pradeda ūžti ir tuoj po ūžimo išnykimo (kol puta
"nesprogsta" nuimi ir palieki 5 minutėms pribręsti. Voila! Geri (be
tirščių) perpylęs į dailų puodelį. Rezultatas bus ne prastesnis už
lowendinius "kavos aparatus"

Skanaus!

S.