Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-12-04 11:19:28
;-)
http://kindofnormal.com/meanddanielle/2013/11/28

"dzonis"  wrote in message news:l7mq1h$nc3$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia klasikinis newsu atvejis - klausti patarimo tvirtai apsisprendus
arba net isigijus daikta :)

"Insane"  wrote in message news:l7movg$mef$1@trimpas.omnitel.net...

Na siaip kaip suprantu, jau susidares nuomone apie visokius aparatus ir
kavos gaminimo budus. Tai klausimas ar verta klausti to, ka jau sugalvojai?
Variantus puikiai zinai, pliusus ir minusus taip pat, tada kam ta diskusija
:)