Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: eSSas
Data: 2013-12-03 14:53:24
On 12/3/2013 2:45 PM, kaiser wrote:
> Žinomas padargas. Kažkada norėjau pirkti, bet po to pagalvojau ar
> netingėsiu aš rytais su juo žaisti, nes tik ryte ir tegeriu kavą. O su
> tuo aparatėliu, šmaukšt įdedu kavos, įjungiu, tirčius iškrečiu iš
> rėmelio ir nuskalauju po kranu. Na maždaug tokia mintis buvo ;) T.y. jis
> be priežiūros gali veikti, o tą virduliuką be priežiūros nelabai turbūt
> palikti eina. Beje, per kiek laiko normalaus (didelio) puodelio dydžio
> "dozę" jis išverda?

Išverda greitai, aparatukai būna įvairių dydžių ir stebėtinai atsparūs
debilams vartotojams (išgyvena net verdant kava be vandens, tik
plastmasinė rankenėlė nudegė).

Kava, kaip minėta, pagal stiprumą gaunasi tarpinė tarp "sriubinės" ir
espresso. Aparatas ne gurmanams (aniems reikia nikeliuotų padargų su 15
atm. už penkiaženkles sumas), bet alergiškiems kavos sriubai. Kava
gaunasi gan stipri

S.