Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: S54
Data: 2013-12-04 18:31:39
esme kad procesas yra gan trumpas, lyginant su maltos kavos mirkymu "in
cup", ir
"stiprumas" gaunasi ne toks.
Bet kuriuo atveju reik kavos deti kiek priklauso, kad susispaustu tarp
sieteliu,
po to galima skiest jei norisi

"kaiser"  wrote in message news:l7mtdc$ql0$1@trimpas.omnitel.net...

O ple, tai čia ~1.5-2 valgomieji šaukštai kavos jei tikėti internetinėm
blevyzgom. Truputį man per stipru. O bet tačiau gal pagal kavinuko talpą
skiriasi ir filtro talpa? Mačiau, yra 1 puodelio kavinukų. Jei tarkime
aš pasiruošiu espresso 1 puodelio kavinuke (spėju ir su mažesne nei
8-10g. filtro talpa) ir atskiedžiu iki reikalingo man kiekio karštu
vandeniu, tai čia visiška šventvagystė būtų? ;) Pagal apibūdinimą lyg
Caffè Americano išeitų.

--
kaiser