Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: krislas
Data: 2013-12-03 11:29:19
Kalbu apie savo, ten kokybė kaip už tokią kainą (400) visai tenkina ir
kava nepalyginama su jokiom užpiltinėm.
Už 150 sunku kažko tikėtis.
Nelabai esu specas šitoj srity, bet, kiek supratau, kapsulės - tai kava
spec. maišelyje. CoffeeDuck'as, panašu, tik suspaudžia kavą. Kapsulės
esmė - nereikia valyti, suspaudimo esmė - leisti sukurti didesnį slėgį.
Tarp kitko, su savo aparatu buvau užsirovęs ant kažkurios spalvos
lavazos, kai truputį stipriau spustelėjus kompresoriukas labai vargdavo,
kol privarvindavo, o pigesnis aparatas + rimtesnis suspaudimas išvis
gali baigtis niekuo.
Bet čia tik pasamprotavimai.