Tema: Re: Kavos aparatai Philips Senseo
Autorius: Kancler
Data: 2013-12-04 21:16:37
elementarus arbatos "nuspaudejas" su geleziniu tinkleliu puikiai suplaka
pieno puta

"kaiser"  wrote in message news:l7kk58$e8r$1@trimpas.omnitel.net...

Rankomis ir sviestą išmušti galima ;)
Pieno putos plakiklį berods už kelis litus galima Ikea nusipirkt. Tik
tada reikia dar tą pieną mikrobanginėj ar kažkur kitur pašildyt. Gi
kapučinatoriaus garas, kaip suprantu, pašildo pieną. Na bet man šitas
momentas kaip ir dzin, tik žmona balintą kavą geria.

--
kaiser