Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-06 12:13:46
Jeigu esi kada buvusi Sapiegineje,tai ten nuo kraujo perpylimo stoties I
miska eina grazus keliukas po arkomis palinkusiais medziais.Keliukas
ganetinai platus ir prasilenkti laisvai gali net  2 kareiviu kolonos. As
vedziau ant pavadzio savo rotveilerio kalyte, o is misko ejo Volkova su savo
dviem sunim, o salia jos jos kaimynka pragertu snukiu su dar vienu
vilksuniu.Puikiai girdejau tos pijokes komanda  vziat ir suo puole mano
kale.
Tai pasakyk man kur ziurejo kroota veiseja-dresuotoja, o dabar ir egzperte
Volkova ? Ar sveiko proto zmogus gali duot tokia komanda, o salia esantis
specas leist tai daryt?