Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-05 13:23:10
:) atsakomybe buvo "tinkamame veiklos reglamentavime"....
O apie "Laisva snuki" tai cia kaip ir ideja beigi verslo planas neblogas...

Kas isdrys paneigti kad mes teisetai vienas kitam titulus suteikeme? Juk suteikdami grieztai laikysimes savo paciu sukurtu taisykliu.. ne mes gi ne sarlatanai kokie-...