Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-11-03 15:07:13
Nu jau dėl to "žinojimo" apie dokumentų padarymą, tai nereikia pasakų, aš drįstu manyti, kad žinau geriau.

Pas du iš dabartinių ekspertų kažkada seniai mano šuo laikė psichikos testą (tuo metu tai buvo privaloma veisimui - gana panašus į dabartinį socializacijos testą, tik be dresūros elementų), ir be problemų praėjo, nors aš jų ne tik kad nepažinojau, bet dar ir leptelėjau vieną frazę, kuri galėjo juos supykdyti.

Kokios srities "egzpertė" jūsų giminaitė? Ką ji turi bendro su LKD dresuotojais?