Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-04 17:05:19

> Neprivalomas gi niekur :))) pas mus irgi.
> Ir gal sakau būkim realistais. Nejaugi labiau patiktų "nesuinteresuotas
> asmuo", kuris nėra dresuotojas, ir nelabai išmano apie šunų elgseną?

Taip - patiktu. Testas, jeigu laikyti,kad toks reikalingas, jau geriau tegu
bus pravedamas pagal formalias taisykkes, negu suinetresuoto asmens.

> Nu vėl sveiko protio užtenka, ir viskas stoja į savo vietas.

Man uztenka sveiko proto,kad pats nustatyti, ar galiu vedzioti shuni be
antsnukio ar ne. Viskas savo vietose ir be kazkokiu samazvancu ekspertu
popieriuko?

> Realiai taigi niekas prie tos bolonkės nesikabinės. ir išvis, nėra jai
> antsnukio. O jei ir yra, tai nepritaikytas. O su nepritaikytais vedžioti
> draudžiama.
> Bet čia mes vėl nukrypom prie taisyklių netobulumo. O tai visom prasmėm
> skirtingi dokumentai.

Ash ta testa matau tik taisykliu kontekste. Ir gaunasi, kad vel viskas tik
ant garbes zodzio.

> kadangi šeimininkas, praėjęs testą, nėra idiotas, tai reik manyt, idiotui
> neduos vedžioti :))))

Jeigu man reikes, tikrai nesivarginsiu ir samdysiu hendleri, nebent turesiu
daug laiko. Laikyk, kad vienas idiotas gali ir nepraeit.

> pvz., nueiti pasikonsultuoti pas dresuotoją, ar šuo paruoštas testui.

Pavyzdziui tai nera privaloma ir atvesiu savo idiota shuni.