Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-11-05 12:38:53
Ir nenusibosta gi jums...
Vadinasi, jūsų nuomone, L. Zizevskė, V. Avtuško, I. Avtuška, N. Volkova nėra profesionalūs dresuotojai? Pagrįskite.

Blogai, kad LKD dresuotojams pažymėjimus išduoda kinologinė organizacija? O kokia gi kita organizacija turėtų įvertinti jų teorinį ir praktinį pasiruošimą? (policija, veterinarijos tarnyba, dar kas nors?)

Blogai, kad Vilniaus savivaldyybė suteikė juridinę galią šių dresuotojų atliekamo testo rezultatams?

Nu turbūt dar kas nors blogai. Ok.
Papasakokite kaip turėtų būti gerai, teisingai ir teisėtai.