Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Justina
Data: 2009-11-03 20:04:20
Man tai tas testas truputį prieštaringas mintis sukėlė :) Šiaip visų pirma
tai valio, pagaliau pripažinta, kad antsnukis nėra absoliuti būtinybė. Bet
pats testas...
1 etapas, kaip ir Era pastebėjo, labiau primena dresūros patikrinimą. Na
taip, nieko ten labai įmantraus, bet kokį ryšį turi komandų sėdėt, gulėt su
išlaikymu vykdymas ir antsnukio būtunimas?
2 etapas jau labiau primena socializacijos patikrinimą, bet vėlgi, klausimas
dėl "trumpam palikto vieno" šuns elgesio. Aš saviškės niekad lauke
nepalikinėju pririštos vienos ir nesuprantu, kam tai gali būti reikalinga.
Ar todėl, kad iki šiol atsiranda tokių, kurie palikinėja šunis prie
parduotuvių? Man tai būtų baisu palikti, kad nepavogtų šuns, ir iš viso, jei
jau į parduotuvę, tai į parduotuvę, o ne šunelio pavedžioti. Aš net
nenutuokiu, kaip maniškė viena vidury gatvės palikta elgtųsi - aišku kad
nepuldinėtų žmonių/šunų, bet gal verkt pradėtų be "mamos", nes yra nerealiai
prisirišusi...

Kitas klausimas. Taisyklės galioja Vilniaus mieste, taip pat jose rašoma,
jog testą laikyti gali tik Vilniuje registruoti šunys. Bet pačiame testo
tekste yra pastaba, kad "Testą laikyti gali tik identifikuoti integriniu
grandynu Vilniaus mieste gyvenantys šunys. Ne Vilniuje gyvenantiems šunims
pakanka identifikacijos tatuiruote. ". Tai kokia situacija susidaro, jeigu
šuo negyvena Vilniaus mieste, bet norima laikyti soc. testą? Pagal tekstą,
turi tatuiruotę ar mikročipą - liuks, prašau laikyk iš kokio Lietuvos krašto
bebūtum, bet pagal taisykles, tai privaloma registracija Vilniaus mieste?