Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-05 14:33:35
Iš principo su protingumo kriterijais prasilenkia reikalavimas visada ir
visomis aplinkybėmis vedžioti bet kokius šunis tik su apynasriu. Pačiam
pirmam variante, kaip pamenu, iš viso jokių išlygų nebuvo. Paskui
susiprotėjo, kad ne visų veislių šunims iš viso apynasriai egzistuoja...

Aš asmeniškai laikyčiau, kad būtų protinga reikalauti apynasrio
visuomeniniame transporte, uždarose patalpose ir masiniuose renginiuose
- jei jau kas būtinai nori į juos vesti šunį.  Na, gal dar miesto
parkuose ir centrinėse miesto gatvėse, čia reikėtų gerai pagalvoti, kaip
suformuluoti, kad būtų protinga, gal net nurodant konkrečias gatves ar
vietas.

O beje, ar kas nors žinot, kokia yra sukandžiojimų statistika?