Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-05 14:16:05
Mes vadiname viska tikraisiais vardais. Tai ka jie atlieka, vadinama
ekspertize. Ekspertize atlieka kas? Teisingai - atspejai. O tai, kad LKD
savo nariams pagal savo patvirtintas taisykles suteikia "viska zinancio
ismanancio, pacio protongiausio ir graziausio" titula, tai jis galioja tik
organizacijos viduje. Ir man, kaip nesanciam asociacijos nariu, visos tos
regalijos - šuns papas.