Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-03 20:12:27
"Justina" <nillute@gmail.com> wrote in message news:hcprb4$7a4$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tai tas testas truputį prieštaringas mintis sukėlė :) Šiaip visų pirma
> tai valio, pagaliau pripažinta, kad antsnukis nėra absoliuti būtinybė. Bet
> pats testas...
> 1 etapas, kaip ir Era pastebėjo, labiau primena dresūros patikrinimą. Na
> taip, nieko ten labai įmantraus, bet kokį ryšį turi komandų sėdėt, gulėt su
> išlaikymu vykdymas ir antsnukio būtunimas?

Tai turi ryšį su šuns valdymu. Gulėjimas su išlaikymu - gana svarbi testo dalis, iliustruojanti šuns nervų sistemos stiprumą.

> 2 etapas jau labiau primena socializacijos patikrinimą, bet vėlgi, klausimas
> dėl "trumpam palikto vieno" šuns elgesio. Aš saviškės niekad lauke
> nepalikinėju pririštos vienos ir nesuprantu, kam tai gali būti reikalinga.
> Ar todėl, kad iki šiol atsiranda tokių, kurie palikinėja šunis prie
> parduotuvių? Man tai būtų baisu palikti, kad nepavogtų šuns, ir iš viso, jei
> jau į parduotuvę, tai į parduotuvę, o ne šunelio pavedžioti. Aš net
> nenutuokiu, kaip maniškė viena vidury gatvės palikta elgtųsi - aišku kad
> nepuldinėtų žmonių/šunų, bet gal verkt pradėtų be "mamos", nes yra nerealiai
> [...]

kaip bebūtų keista, tikrai yra nemažai palikinėjančių.
Išmokyti tvarkingai pasilikti kelioms minutėms - nesunku, jei tik čia problema.

> Kitas klausimas. Taisyklės galioja Vilniaus mieste, taip pat jose rašoma,
> jog testą laikyti gali tik Vilniuje registruoti šunys.

Kurioj vietoj parašyta, kad ne vilniečiai negali laikyti? Aš nematau.

Bet pačiame testo