Tema: Re: Šunų socializacijos testo tvarka
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-03 20:39:22
"Justina" <nillute@gmail.com> wrote in message news:hcpsuk$90n$1@trimpas.omnitel.net...

> "Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message

Nesakau kad
> tai nereikalinga ar labai sunku išmokyti, bet būtent socializacijos teste
> bei vertinant antsnukio reikalingumą?

kartoju: Gulėjimas su išlaikymu - gana svarbi testo dalis, iliustruojanti šuns nervų sistemos stiprumą. Silpnos nervų sistemos šuns reakcija į neįprastus dirgiklius neprognozuojama.

> Ir tikrai jau dėl pasiruošimo testui nepradėsiu palikinėti dviems minutėms
> kažkur lauke (juo labiau prie parduotuvės), kur aš net nematyčiau, kas
> vyksta.

čia tai išvis jokios problemos nėra. Tuo pačiu ir išlaikymą galima atdirbti. iš pradžių aptvertoj aikštelėj. Paskui bet kur ramioj vietoj.

> [...]
> "25. Viešosiose vietose šunys gali būti vedžiojami be antsnukio, esant bent
> vienai iš šių sąlygų:
> 25.2. šuo registruotas Vilniaus mieste ir kompetentinga įstaiga ar
> organizacija (Lietuvos kinologų draugija ar kita) yra išdavusi pažymėjimą,
> liudijantį apie šio šuns sėkmingai išlaikytą šuns socializacijos testą."
> Lingvistiškai aiškinant, jungtukas "ir" reiškia, jog abi sąlygos būtinos:
> soc. testas IR registracija. Tai aš, išsilaikiusi testą, atsivežusi savo
> užmiestinį šunį, negaliu jo mieste vedžioti be antsnukio? :)

Pagal taisyklių raidę turbūt negali, o kaip bus praktikoje - matysim.